DIGITAL INCLUSION FOR THE VISUALLY IMPAIRED IN THE ACADEMIC FIELD
DOI:
https://doi.org/10.47820/recima21.v2i3.147Keywords:
social inclusion, visual impairment, accessibility, academic environmentAbstract
The aim of this work is to awaken in the managers of higher education institutions a look at the need for systemic adaptations in the academic environment, in order to meet the demands of the visually impaired, so that they have access as technologies in the institution, as well as the other students.
Downloads
Downloads
Published
Issue
Section
Categories
License
Copyright (c) 2021 RECIMA21 - Revista Científica Multidisciplinar - ISSN 2675-6218
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Os direitos autorais dos artigos/resenhas/TCCs publicados pertecem à revista RECIMA21, e seguem o padrão Creative Commons (CC BY 4.0), permitindo a cópia ou reprodução, desde que cite a fonte e respeite os direitos dos autores e contenham menção aos mesmos nos créditos. Toda e qualquer obra publicada na revista, seu conteúdo é de responsabilidade dos autores, cabendo a RECIMA21 apenas ser o veículo de divulgação, seguindo os padrões nacionais e internacionais de publicação.