NEW INTERACTION AND COMMUNICATION PROCESSES IN TECHNOLOGY-MEDIATED EDUCATION: A CRITICAL REVIEW OF VANI KENSKI'S WORK
DOI:
https://doi.org/10.47820/recima21.v4i12.4590Keywords:
Vani Kensk. Technologies. Interaction. Communication.Abstract
Vani Kenski invites us to reflect on the potential and challenges of using social networks in technology-mediated teaching. By understanding their contributions, we can more consciously and effectively explore the potential of these platforms, promoting more interactive, collaborative and accessible education for everyone. In short, social networks play a relevant role in technology-mediated teaching, and Vani Kenski's work invites us to reflect on their importance and conscious use. By adopting a critical and planned stance towards these platforms, we can provide a more dynamic education suited to the challenges of contemporary society.
Downloads
References
DE LUNETTA, Avaetê; GUERRA, Rodrigues. Metodologia da pesquisa científica e acadêmica. Revista OWL (OWL Journal) - Revista Interdisciplinar de Ensino e Educação, v. 1, n. 2, p. 149-159, 2023.
KENSKI, Vani Moreira. Novos processos de interação e comunicação no ensino mediado pelas tecnologias. Cadernos de pedagogia universitária, v. 7, 2008.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
Categories
License
Copyright (c) 2023 RECIMA21 - Revista Científica Multidisciplinar - ISSN 2675-6218
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Os direitos autorais dos artigos/resenhas/TCCs publicados pertecem à revista RECIMA21, e seguem o padrão Creative Commons (CC BY 4.0), permitindo a cópia ou reprodução, desde que cite a fonte e respeite os direitos dos autores e contenham menção aos mesmos nos créditos. Toda e qualquer obra publicada na revista, seu conteúdo é de responsabilidade dos autores, cabendo a RECIMA21 apenas ser o veículo de divulgação, seguindo os padrões nacionais e internacionais de publicação.